1) Leidke toode, mida soovite osta, ning vajutage toote juures olevale nupule “LISA KORVI”. Toode lisatakse Teie ostukorvi.

2) Ostukorvis on võimalik muuta soovitud toodete kogust. Selleks sisestage vastavasse lahtrisse soovitud kogus või vajuta “-” või “+” ning vajutage nupule “UUENDA OSTUKORVI”.

3) Ostukorvi sisu on võimalik enne tellimuse kinnitamist muuta ja vajadusel sealt tooteid eemaldada. Muudatustest tulenevalt arvutatakse automaatselt ümber tasumisele kuuluv summa.

4) Kui soovite lisada ostukorvi veel tooteid, siis võite jätkata ostmist ja tooted ostukorvis jäävad alles.

5) Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, siis vajutage tellimuse esitamiseks nupule “MINE MAKSMA” ning Teid suunatakse edasi.

6) Järgmisel lehel saate sisestada kauba kohaletoimetamise aadressi. Kui olete oma kontole sisse loginud, siis on arve saaja andmed juba eelnevalt täidetud konto registreerimisel esitatud andmete põhjal. Soovi korral võite neid muuta.

7) Samal lehel saate valida sobiva tarneviisi. Teie tellimuse lõplik hind uuendatakse automaatselt vastavalt valitud tarneviisile. Ostu jätkamiseks kinnitage, et olete tutvunud Ostutingimustega (pange linnuke lahtrisse) ja vajutage nuppu „ESITA TELLIMUS“.

8) Järgmisel lehel on võimalik valida sobiv pangalink. Vajutage vastavale nupule ning sooritage makse. Pärast makse sooritamist kindlasti vajutage nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Aitäh ostu eest!


Kui soovite E-poest ostetud tooted tagastada või vahetada (ebasobiv suurus, värv, kuju jms.)

Tagastatavad tooted peavad vastama järgmistele nõutele:

  • Tooted ei tohi olla kasutatud või määrdunud (kosmeetika jms.);
  • Tooted ei tohi olla rikutud ja kaotanud enda väärtusi;
  • Tooted peavad olema tagastatavad transportimiseks ettenähtud pakendis;
  • Tooted peavad olema koos kõigi etikettidega;
  • Tooted peavad olema Kaubandusliku välimusega, originaalpakendis.

E-poes ostetud esemed, millele 14-päevane taganemisõigus ei kehti (VÕS § 53 lg 4): suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud, Nt: kosmeetikatooted; hügieenitooted (sidemed, mähkmed jne.); ravisukad.

Tagastamine toimub DPD, Omniva või Itella (SmartPost) pakiautomaadi: Merimetsa SELVER, Paldiski mnt. 56, Tallinn. Saaja: Invago Team OÜ, tel. +372 55927309

Tagastamine kulleriga aadressile: Paldiski mnt. 77, Tallinn 10617, müügipunkt INVAGO ABIVAHENDID.

Lisaküsimuste tekkimisel võtke ühendust: tel. +372 56968386  E-R 9.00 – 17.00  või info@invago.ee

INVAGO ABIVAHENDID E-pood:

www.invago.ee