INVAGO ABIVAHENDID pakub võimalust müügis olevaid abivahendeid ka riigisoodustusega tellida otse koju.

Minimaalne kaupade tellimuse summa on 25 eurot.

Kulleriga saab koju tellida järgmisi ABIVAHENDEID RIIGISOODUSTUSEGA:

  • mähkmed ja sidemed
  • aluslinad
  • fikseerivad püksid
  • pesukindad
  • niisked salvrätikud
  • juustepesumütsid
  • nahahooldustooted

Hinnakiri:

Abivahendi soodustuse arvutamine ja limiidid abivahendite loetelus toodud piirhinnast.

Kes saab osta riigisoodustusega?

Sotsiaalkindlustusamet hüvitab osaliselt abivahendid:

  • lastel, kellel on eriarsti tõend või määratud puue. NB! Kehtiva arstitõendi alusel
  • tööealisel, kellel on vähenenud või puuduv töövõime või määratud puue. NB! Kehtiva arstitõendi alusel
  • vanaduspensionärid al. 64 a.. Soodustus inkontinentsitoodete puhul kehtib ilma arstitõendita

Kuulimiit. Soodustingimustel on mähkmeid ja sidemeid võimalik osta kuni 120 tk kalendrikuus, ühekordseid aluslinu 30 tk ja pestavaid aluslinu 2 tk kalendrikuus, pesukindad 60 tk kalendrikuus, niisked salvrätikud 1 pakk kalendrikuus, juustepesumütsid 4 tk kalendrikuus. Palun veenduge, et tellitav kogus ei ületa teile määratud piirkogust!

Riigipoolse soodustusega abivahendi saamiseks toimi alljärgnevalt.

  1. Spetsialist või arst tuvastab Sinu abivahendi vajaduse ja paneb selle kirja paberkandjal abivahendi tõendile. Vajaduse tuvastamiseks pöördu perearsti, üldarsti, arst-residendi, eriarsti, õe, ämmaemanda, tegevusterapeudi, füsioterapeudi või logopeedi poole. Abivahendi vajadus võib olla välja toodud ka rehabilitatsiooniplaanis. See, kes konkreetsele abivahendile tõendi võib väljastada, sõltub abivahendist:
  2. Pöördu abivahendi ettevõtte poole

TELLIMISINFO RIIGISOODUSTUSEGA

  1. REGISTREERIMINE

1.1 Ostja, kes soovib kasutada Veebipoe teenuseid riigisoodustusega on kohustatud registreerima end e-poe süsteemis. Selleks, et saaksime sind tuvastada logi sisse oma isikukoodiga ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID kaudu.

1.2 Ostja vastutab selle eest, et esitatud andmed oleksid korrektsed, täielikud ja õiged. Isikuandmete muutumise või ebatäpsuste korral tuleb neid uuendada esimesel võimalusel.

1.3 Ostja isikuandmeid töödeldakse vastavalt Privaatsuspoliitikale. Kui Ostja kasutab Veebipoe teenuseid, loetakse, et ta nõustub Ostja isikuandmete töötlemisega ja kinnitab, et kogu esitatud informatsioon ja isikuandmed on tõesed.

1.4 Ostja isikuandmeid kasutatakse Ostja isiku tuvastamiseks X-tee süsteemis, kauba müügiks ja kohaletoimetamiseks, raamatupidamisdokumentide väljastamiseks, enammakstud summade ja (või) Ostja tagastatud kaupade eest raha tagastamiseks, võlgnevuste haldamiseks, teiste ostu-müügilepingust tulenevate kohustuste täitmiseks ja Ostjale muude Veebipoe teenuste pakkumiseks.

  1. TOODETE HINNAD, TASUMISE KORD JA KOMPLEKTEERIMINE

2.1. Toodete hinnad Veebipoes on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

2.2. Vali sobiv toode ja märgi ostukorvis vajalik kogus. Pea meeles, et E-poes on välja toodud mähkmed, sidemed ja ühekordsed aluslinad pakendites, aga riikliku soodustusega hind arvestatakse ühe tüki pealt. Lõplik hind paki eest soodustusega arvestatakse eraldi arve peal.

2.3. Mine ostukorvi ja veendu, et kogus ja tooted on õiged. Vajadusel, saab lisada või tühistada tooted ja kogused. Samal lehel saab valida kohaletoimetamise viisi.

2.4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, nõustuge tingimustega, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile teave sooritatud tellimuse kohta (tellimuse number, tellija nimi, tellimuse sooritamise kuupäev). Pea meeles, et ekraanil automaatselt kuvatatud summal näeb ainult täishinnaga tooteid ja soodustust ei ole veel arvestatud.

2.5. Abivahendite ostmiseks riigisoodustusega peab isikul olema kehtiv arstitõend ja riigisoodustuse saamise alus. Vanaduspensionäridel al. 64 a. Soodustus inkotoodetele rakendub automaatselt ilma tõendita.

Arstitõend on võimalik edastada meile: Paldiski mnt. 77, 10614, Tallinn või kojuvedu@invago.ee või üles laadida Veebipoes “KASSA” lehel vajutades nuppu „LISA ARSTITÕEND“.

lisa arstitoend

2.6. Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, siis vajutage tellimuse esitamiseks nupule “MINE MAKSMA” ning Teid suunatakse edasi.

2.7. Tellimuse esitamiseks valige makseviis „Tasumine toimub arve alusel“. Tasumine toimub ülekandearve alusel.

Kinnitage, et olete tutvunud Ostutingimustega (lisage linnuke lahtrisse) ja vajutage nuppu „ESITA TELLIMUS“.

2.8. Kui tellimus on esitatud, kontrollitakse isiku andmed, arstitõend, tellitud kauba kogus ja limiidid. Kui kaup on komplekteeritud, saadetakse registreeritud Ostja e-posti aadressile arve (tasumine ülekandega). Tellimused pannakse teele, kui arve on tasutud.

2.9. Veebipoes esitatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel 9:00-15:00. Küsimuste tekkimisel võtame ühendust Ostjaga.

  1. KOHALETOIMETAMINE

3.1. Toodete kogumaksumusele lisandub ostu sooritamisel kehtiv toodete kättetoimetamise tasu LISADA SUMMA.

3.2. Ostja tellitud tooted toimetatakse kohale Ostja registreeritud aadressile.

3.3 Toodete kohaletoimetamisel kaup väljastatakse Ostja isikut tõendava dokumendi lausel.

3.4. Juhul, kui toodete kohaletoimetamine ei ole võimalik Ostja süül või Ostjast sõltuvate asjaolude tõttu, tagastatakse eelnevalt kauba eest makstud raha, millest arvestatakse maha kauba kohaletoimetamise tasu.

3.5. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus kontrollida toodete vastavust tellimusele. Toodete vastuvõtmisel avastatud puudused fikseeritakse.

  1. TELLIMUSE ESITAMINE E-KIRJAGA

Tellimuse esitamine e-kirjaga aadressile kojuvedu@invago.ee või telefoni teel numbril 56968386 (kehtib ainult registreeritud püsikliendile).

Tellimuse esitamisel e-kirjaga või telefonitsi palutakse klientidel mainida Sotsiaalkindlustusameti poolset riiklikku soodustuse võimalust juba tellimuse esitamise alguses. Abivahendite ostmiseks riigisoodustusega peab isikul olema kehtiv arstitõend ja riigisoodustuse saamise alus!

Tellides abivahendi telefoni 56968386 või e-posti teel klienditeenindaja küsib järgmised andmed:

  • isikukood
  • tellija ees- ja perekonnanimi, aadress ning telefoninumber, kui tellija andmed erinevad abivahendite kasutaja andmetest;
  • abivajaja ees- ja perekonnanimi, aadress ja telefon
  • võimalikult täpne soovitud toodete kirjeldus (tootekood) ja nende kogused