1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Müügitingimused kehtivad www.invago.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Invago Team OÜ (edaspidi Veebipood invago.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad invago.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood invago.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.invago.ee

2. HINNAINFO

1) Kõik veebipoes invago.ee toodud hinnad on sisaldavad kehtivat käibemaksu (9% või 20%).
2) Veebipoe tehingutele ei laiene riiklikud soodustused. Soodustuse saamiseks tuleb pöörduda lähimasse Invago Abivahendid müügipunkti.
3) Valitud kauba kogumaksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub Tarbija-poolsest tarneviisi valikust ning Tarbija asukohast.
4) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 tööpäeva pärasta tellimuse vormistamist).
5) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Veebipood invago.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi va juhtudel kui kauba vale hind avaldati Veebipoe tehnilise vea või rikke tõttu.
6) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.invago.ee

7) E-poes üüriteenuse kohta info ja hinnad on informatiivsed. Rohkem infot invaabivahendite olemasolu saate tel. +372 56968386 või e-posti info@invago.ee.
8) E-poe hinnad võivad erineda hindadest tavakauplustes.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, nõustuge tingimustega, valige sobiv toodete kohaletoimetamise. Seejärel kuvatakse ekraanile teave sooritatud tellimuse kohta (tellimuse number, tellija nimi, tellimuse sooritamise kuupäev ja tasumisele kuuluv summa). Samal lehel on võimalik tasuda tellimuse summa pangalingi (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank, Pocopay) või pangaülekande kaudu. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiab pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud tellimuse infost ning e-posti aadressile saadetud tellimuse kinnitusest.
3) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe invago.ee pangakontole.
2) Tellimused, mille eest Tarbija ei ole tasutud, annulleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. KOHALETOIMETAMINE

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood invago.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) Tellitud kauba kohaletoimetusel on järgnevad variandid:
– kaup tuuakse kohale soovitud aadressile kulleriga,
– kaup saadetakse soovitud postiautomaati,
– klient tuleb ise järgi invago.ee (Invago Abivahendid) esindusse.
3) Suuremõõtmeliste ja raskekaaluliste kaupade transport täpsustakse kliendiga eraldi.
4) Kõik laos olevad tooted toimetatakse kliendile 3-5 päeva jooksul. Tellimisel olevate kaupade saabumisajast informeeritakse klienti eraldi.
5) Veebipood invago.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood invago.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. TAGANEMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
2) Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
3) 14-päevane tagastamisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (näiteks kosmeetika, pesu, mähkmed jne.) vastavalt VÕS § 53 lg 4.
4) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
5) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, aadressile Paldiski mnt. 77 või e-posti info@invago.ee hiljemalt 15 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6) Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab klient, kui on toodete ostusumma vähem kui 60,00 €. TASUTA TAGASTAMINE KEHTIB SIIS, KUI TOODETE OSTUSUMMA ON ALATES 60,00 €.

8) Tagastatavad tooted peavad vastama järgmistele nõutele:
– Tooted ei tohi olla kasutatud või määrdunud (kosmeetika jms.);
– Tooted ei tohi olla rikutud ja kaotanud enda väärtusi;
– Tooted peavad olema tagastatavad transportimiseks ettenähtud pakendis;
– Tooted peavad olema koos kõigi etikettidega;
– Tooted peavad olema Kaubandusliku välimusega, originaalpakendis.
– Tagastamine toimub Omniva või Itella (SmartPost) pakiautomaadi: Merimetsa SELVER, Paldiski mnt. 56, Tallinn. Saaja: Invago Team OÜ, tel. +372 55927309; DPD pakiautomaadi: Tallinna Kristiine keskus. Saaja: Invago Team OÜ, tel. +372 55927309; DPD

7. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood www.invago.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

1) Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud
lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul
tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
2) Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama invago.ee (Invago Team OÜ) probleemist aadressil Paldiski mnt. 77, Tallinn või e-posti aadressil info@invago.ee ning esitama järgmise informatsiooni:
– nimi ja kontaktandmed;
– toote puudus (defekti kirjeldus, fotod);
– tellimuse või arve nr.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab
Klient õiguse nõuda invago.ee-lt (Invago Team OÜ) tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
3) Peale pretensiooni esitamist kohtustub invago.ee (Invago Team OÜ) Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 15 päeva jooksul.
4) Puudusega toote/detaili asendamise korral on invago.ee-l (Invago Team OÜ) õigus nõuda Kliendilt puudusega toote/detaili tagastamist.
5) Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote/detaili parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või invago.ee (Invago Team OÜ) keeldub õigustamatult toote/detaili parandamisest või asendamisest või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast kaebuse esitamist või kui toote/detaili parandamise või asendamisega tekitatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi.
6) invago.ee (Invago Team OÜ) ei vastuta:
– Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
– defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
– toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7) Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb koheselt lõpetada selle kasutamine!

9. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Ostude eest tasumisel tagab krüpteeritud andmeside pankadega Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja Veebipoel puudub neile ligipääs.