Pretensioonide esitamine


Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.

Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument ja pöördu viivitamatult meie poole.

Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada.

Kaebusi saab esitada nii kirjalikult kui suuliselt. Esitamiseks tuleb võtta ühendust telefonil +372 56968386 või esitada oma pretensioon kirjalikult, kas e-posti aadressil info@invago.ee või aadressil Paldiski mnt. 77, Tallinn, 10617.

Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või oled Sina selle põhjustanud, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.

Lisaks võlaõigusseadusest tulenevale kaheaastasele pretensiooni esitamise õigusele võib müüja toodetele anda lisaks ka garantii ehk müügigarantii.

Pea meeles!
Tootele või teenusele garantii andmine on kauplejale vabatahtlik, õigus kauba puuduse suhtes pretensioon esitada aga Sulle kui tarbijale seadusega tagatud. Kaupleja ei saa omapoolse garantiiga vähendada ega muuta enda seadusest tulenevat kohustust vastutada asja lepingutingimustele vastavuse eest kahe aasta jooksul.

INVAGO ABIVAHENDID: Invaabivahendid Tallinnas, müük ja rent.